Selasa, 4 Disember 2012

4 Nov 2012.. Ho ho ho baik punye naga merah

salam..

kita mulakan hari ini dengan membaca hadis ini... berkenaan kaya wang dan kaya ilmu.. rupa rupanya nabi dah bagi panduan kat kita... yang mana satu jadi kepentingan utama,.. kaya harta tak semesti nya hati senang... kaya ilmu... kita akan sentiasa ada pilihan bila menghadapi sebarang masalah..yang penting sekali.. perlu diungati bahawa duit bukan penyelesaian kepada semua masalah kita....

kat bawah ni aku copy paste hadis berkenaan.....

semalam.. bagi aku.. fcpo bergerak cantek... sesi pagi masa opening. semua terkejut yer.. sebab tinggi sangat buka nya,.. kat 2400.. bagi mereka yang dah biasa.. ini adalah satu peluang sebenarnya... utk sell kat harga tinggi..
kita kan dah tahu dr indi yang digunakan.. pasaran memang nak turun.. ema20 kata bear.. dinamic resistan dia kat 2420.. maknanya.. kalu sell kat 2400 .. limit stop kat 2420.. kira tak jadi.. mesti mau cabut..
kalu jadi.. layan sampai bawah,..

aku dari jumaat lagi dah over night short kat 2378..

carta semalam.. TF30 & TF daily

harga cpo semalam dah cecah fibo FR61.. 2319.. mantap.. sapa yang dah amik untung., terbaek,.

ikut ema20 aku,, macam nak sambung bear lagi ni
candle.. macam aku cakap semalam.. candle merah.. jadi boleh sambung turun . insyaallah..
tp skang,. org letak supprt kat 2300... kira dibundarkan...
kalau boleh lepas 2300.. target 2230 sudah tak menjadi masalah...


harap selamat mendapat untung...insya allah,


Tiada ulasan:

Catat Ulasan