Isnin, 10 Disember 2012

10 Dec 2012.... Jualan Mega?????

salam
hari isnin datang lagi...selamat dan salam buat sahabat,.. kawan kawan.. pembaca,... semua.. saudara seislam ku semua.. saudara dari leluhur adam dan hawa...

bangunlah semua.. jangan lagi leka dengan permainan dunia.... ingat la,, allah telah berfirman yang bermaksud, .. tidak aku jadi kan jin dan manusia, selain untuk beribadah kepadaku...


allah menurunkan segala ujian.. untuk menguji tahap keimanan hambanya yg soleh.. manakala yang kufur akan nikmat allah.. allah akan terus dilalaikan... sehingga di hukum di hari akhirat,...
 mari kita ambil pengajaran dari hadis ini. diharapkan kita dapat saling membantu sesama kita demi allah.. untuk kebaikan kita semua..

Rasulullan shallallahu ‘alaihi wa sallam bersabda :

Barangsiapa yang meringankan dari seorang mukmin satu kesulitan dan kesulitan-kesulitan dunia, maka Allah akan ringankan untuknya satu kesulitan dari kesulitan-kesulitan Hari Kiamat. Barangsiapa yang memudahkan seorang yang mengalami kesulitan, maka Allah akan beri kemudahan untuknya di dunia dan di akhirat. Barangsiapa yang menutupi aib seorang muslim maka akan Allah tutupi (aibnya) di dunia dan di akhirat. Allah akan senantiasa menolong hamba selama sang hamba tersebut menolong saudaranya. [HR. Muslim : 2699]


 untuk fcpo.. hari yang ditunggu tunggu sudah tiba...

mari semua mari kita masuk barisan... barisan sellling atau barisan longing... pilihan ditangan anda..

pagi ni aku tengok si soya.. dah buat negatif... hahahha.. adakah ia sudah mahu kasi bayang2.. mau turun..
dan kena dengan hari mpob data keluar.,.. kalau angggaran stok rekod 2,5 million dicapai.. atau lebih.. 
beraya sakan la.. short aje.... kalau sebaliknya.. tunggu je .. mandom lagi la


carta daili.. tak ade apa apa signal.. hari jumaat.. dok main dalam range 2320-2280... tapi ada satu kali bikin gempak... break 2320 dan pegi highest 2340.. apa la. boleh main main pulak..


hari ni aku akan tgk utk sell atau dok luar..
break 2280.. sell la aku..

posisi short aku yang kat 2296 tu ,. aku sudah tutup,, harga kena aku punye cutloss kat 2317..masa dia buat onar naik tak tentu pasal petang jumaat tu..
haiya .. rugi la...

ari ini kalau masuk..kira fress entry lah,..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan