Rabu, 12 Disember 2012

12 Disember 2012... jualan borong.. mari mari

Salam...

semalam.. cpo masih bergerak dlm range 2320-2384... tak lepas mana mana arah...
tp kalau tengok kepada carta 30 minit... semalam petang pukul 3.. cpo ada buat gap ke bawah..
mata aku tengok masa tu macam dah boleh masuk sell...

jadi aku pon sell la...kat 2292...


bangun pagi tadi.. lepas subuh.. aku tengok,.. carta soya... wowowowo... tutup down 95 tik..
petang smlm masa BMD tutup.. soya down 18tik.. adakah petanda sudah datang...\
adakah soya sekarang mahu ikut cpo turun... adakah adik beradik berlainan bapa ni nak bersama balik...
kalau aku tengok carta soya... dah ada potensi turun... tp tak tahu la,, macamana.. cuma firasat sahaja...


carta daily fcpo pulak...

kalau ikut tcpro... candle bearish engulfing dah keluar...ni macam dah nampak nak kasi turun...
harga cpo,, masih bawah line ema20 aku...
jadi aku masih bearish mode...

untuk overnight,.,
hari ni rasanya dah boleh masuk sell... kalu bukak gap down ni... kira konpemla... signal candle tu..
konsep breakout 2284 .. dah boleh sell....
selamat berdagang semua...
kali ini target amik untung 2230.. seterusnya 2200... ni support seterusnya...
utk cutloss point 2300...

selamat semua,,,

4 ulasan:

  1. eh dh naik 6 ringgit utk OV.. bkn rm30 je ke.. sy pn guna amfutures.. dulu main jap skrng tgh kumpul modal balik... cpo tgh murah.. keep it up bro

    BalasPadam
  2. sebenarnya.. saya tak kesah sgt pasal fee.. yang penting fbr tu.. pantas dan boleh bekerjasama..

    BalasPadam