Jumaat, 21 Disember 2012

21 Disember 2012 .. Status : takde mood nak trade

salam. jumaat semua.
alhamdulillah.. bertemu lagi kita hari jumaat pada minggu ini.. syukur masih ada peluang untuk bertaubat dan beramal..

semalam.. fcpo cecah juga level 2300 yang aku jangkakan sebelum ini.. terbaekla cpo...


semalam . dlm niat tak nak trade... terbuka hati juga nak trade..  ye la.. nampak peluang mcm boleh dapat rezeki . bila open kul 1030.. aku terus buy kat 2307... alhamdulilah boleh tutup kat 2321.. dpt la 14pts..
jadi total bulan ni dah 97pts.. banyak juga ekk.
ni statement aku

sentimen..
soya masa BMD tutup dn 3, pagi tadi penutup down 39...
eksport data.. intertek down 1.9%, sgs up 0.4%,,, nampak ada bibit permintaan dr pelanggan ni

semalam soya ngn cpo dah terbalik.. berlawanan antara satu sama lain.. sorang turun sorang lg naik..
ini makna nya level 2300 kuat juga support dia.,.

bile tengok carta daily..
aku rasa takde feeling,,,

indi.. ema20.. harga berada kat bawah garisan..
candle ..takde pattern..

kalau trade.. 
aku ikut plan semalam sahaja..

buy sekitar 2300 .. lebih selamat..

lagi pon isnin soya tutup.. selasa pon tutup.. hari rabu dia buka lambat.. ptg baru bukak,,
jadi aku rasa kesan soya dr hari ini sampai hari rabu.,. takde apa pa la.. hari khamis baru ada,, mood,,
tapi bile hari khamis,, ada dua hari je,, khamis dan jumaat,  pastu ,. soya tutup balik,, utk tahun baru,,

jadi utk overnight,.. boleh pergi bercuti.. buka kedai balik januari pulak,,,

kalu intraday.. boleh la layan. 5 -10 pts... amik unutng,..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan