Jumaat, 9 November 2012

9 Nov 2012... Doom...fcpo

Salam Jumaat semua..
salam penghulu segala hari,, hari baik.. bulan baik... harap ada rezeki ya hari ni,,,

smlm harga fcpo tutup kat 2336.. kalau tgk carta .. ada kesilapan sikit.. ditunjukkan 2328... system error lah ni...

seperti yang aku harapkan.. pergerakan fcpo semalam mengujakan,,
akhirnya harga yg aku tunggu 2370 pecah jugakk.. huhuhu.. terbaek la firasat yang allah bagi ni..
bear menunjukkan muka nyee..
.
pada masa opening .. aku ingat nak sell terus je kat area 2390 an,.. tp bile telefon fbr... takleh lak.. fbr ni bergayut apa...
las las aku terlepas.. harga baik nye..
tp apa apa pon.. aku bersyukur sempat sell... dan simpan 




hari ni aku dah mood cuti,.. nanti lepas jumaat .. mau gi lcct..
fly to kelate.. my homeland... negeri kerajaan chih tu.. dari raja cik siti wan kembang...
negeri serambi mekah..  balik amik berkat sket... hihii..
jumpa bonda  mintak restu. agar dipermudahkan dlm semua urusan termasuk trading ni...

minggu depan kemungkinan aku tak akan kasi analisis apa apa.. pc takde.. laptop tak bawak balik..
tp samsung tab ada la.. kalu aku sempat.. aku conteng2 la sket ekk... kasi jalan kat trader,,,
minggu depan akan trickky siket.. yelah cuti selang sehari.. hari ni market open.. esok market tutup... tulat nye pulak open balik,, jadi berhati hati sikit...
kalau soya oil buat hal ,, korang tak sempat nak kasi potong.. boleh rugi besar tu,,,
kalau tgk carta soya oil ni... dia dok tang situ je.. tak boleh gerak kat mana mana.. support kat bawah nun pon tak nak sentuh... apela  soya oil.,. tak de org nak beli jual ke..
ptg sml kul 6.. soya +20.. td kul 6 pg. tutup +10...


carta fcpo plak.. terbaek la.. comey blana,, candle merah je...
fibo 75% kat 2331 pon cecah jugak semalam...
harap ari ni. fcpo makin lemah la.,. kasi turun lagi... mintak la sampai 2300.,.. aku dah nak keluar ni,..
mau ambil duit untuk bayar tiket kapal terbang ni.. hihihi..

utk iintraday,., aku rasa nak cuba sell lg ni.. insyaallah ade rezeki ni...

can cin cau...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan