Rabu, 7 November 2012

7 Nov 2012 ... Gomo Fcpo Gomo (G.F.G)

Salam..
alhamdulillah,,
nampaknya,, fcpo membuat penurunan semalam.. seperti yang diberitahu semalam.,..
nampak nya ada peluang makan besar di bawah sana,, huhuhuhu,..

semalam aku ada sell ... ni open position aku,,

harap boleh hold sampai jumaat ni.. utk close..
minggu depan dah boleh cuti seminggu.. pangillan kampung halaman.. kelik kelate gu,.,


harap hari ni.. harga soyaoil boleh membantu fcpo meneruskan perjalanan ke bawah...
kasi merah la lagi.. lama dah nunggu ni,,,

utk ari ni..
fcpo,,
analisisi aku masih samo,,, sell mode aktfi,,
skang tarket utk amik untung kat 2300.... atau kalau sempat 2230,.,, harga terendah hari tu,, kalau hari jumaat ni tak sampai,, aku akan keluar kat mana2,. janji untung aje.. ABU>..

utk intraday,, kalau break 2370.. selll ya..., jgn lupe,,

apa apa pon... usaha.. dan tawakkal... insyaallah ada rezeki..

jom layan carta.. haaa.. ari ni aku print screen dr tcpro,,,
osk188.. kalu pepagi.. problem.. tak boleh bukak carta.. apa kebenda la,..

layan,. je ekk..

kalau daily,.,,
nampak sgt.. nak jatuh nye..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan