Selasa, 27 November 2012

27 Nov 2012.. Bintang pagi

salam..

semalam.. ada keliru la.. turun naik sama laju aje... penin den..
semalam aku sell 2411... lupe nak tutup kat 2400 yg di target.. end up.. lugi la gua...
dua kali market kasi utk ambik untung.. tp tak nak.. poyo betul la aku...ni


ni penyata kerugian ,,syukur alhamdulillah.. masih positif.. overall
dari 4000 modal ke untung tertinggi 7700... dan turun semula 5550,,.. kwang kwnag.



 soya ...pagi ni
dia tutup kat sekitar petang semalam.. +26.
aku rasa cpo openning tak berubah mcm kat tutup...smlm 2430++

carta soya tunjuk.
candle -- rupa doji dah.. ni petanda dia nak tukar arah., kena bersedia,,,ooo adakah cpo akan ikut serta
fibo-- FR50,,, kekal sebagai rintangan... cantik,,,, kalau tak lepas ,, alamak turun la ni

cpo daily pulak
EMA 60,200.. masih bearish.. ni kira macam trend jangka pajangla
EM20.. utk shortterm,... harga belum lepas garis dia,. 2440...  ,, jadi ke nak naik ni,,, ??
candle.. sudah keluar reversal pattern... si bintang pagi... harga bergerak atas candle rujukan aku ,., 2411.. kalau ikut ilmu candle .,. sudah boleh buy ari ni,... tp kena berhati hati ya,, cutloss 2380.
fibo... FR38.. kekal sebagai support....

rancangan aku, daily lah ye..
aku masih ragu tentang. kekuatan daya nak naik ni,,
candle sudah tunjuk,, tp, ema blom konpem,,, ni utk shorterm je,,
soya pulak dah tunjuk doji,, kat sini ada bercanggah..

jadi utk selamat.. dok kat luar,,
tp kalau nak masuk jugak,,
long 2411.. cut los 2380
atau
sell bwh 2380..
ini aja..

untuk intraday,,
aku susah skit nak jangka,,kena sabar,. tgk aje chart 5 minit tu,, itu yg terbaek,,
ni dlm range 2440-2400.. main sell .. long la,.. dlm range ni,,,
klu break 2440.. buy ,
klu break 2400.. sell..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan