Jumaat, 23 November 2012

23 nov 2012... skyfall

salam...

semalam fcpo menunjukkan apa yg aku rasa,, memang merah.. jatuh .. sebelah pagi dia buat tidur tidur ayam.. buat org yg tengok nya mengantuk....
sebelah petang.. di lepas 2430,, dan junam ke 2400... terbaekla sapa yg paham analisis aku semalam.. dan execute sell bila lepas garis 2430...


posisi  aku kat 2470.. masih kekal kat situ... terlepas bus semalam nak cutlos kat 2430...
ari ni tgk statement .. cpo tutup 2411... aku dah rugi dlm 59 pts.. plus fee.. jadi la 60pts.. rm1500 gak tu,,
byk ..
tp utk overnight sistem aku.. utk cutlos 20-60 pts masih dlm plan aku..
apa apa pon tgk ari ni.. aku memang nak kasi buang.. buat sakit hati je tgk..


soya..
takde info.. market tidor utk 2 hari...
ari ni cbot akan buka kat 9.30am waktu US.. bersamaan pukul 930 mlm waktu malaysia...
dibuka saampai pukul 12.30 .. bersamaan 12.30 mlm sahaja.. tiga jam sahaja dibuka,...


cpo pulak..
carta daily...

mcm firasat aku semalam.. merah.. skyfall...

ema20 .. kat2444
fibo 61% jd resistatan.. 2466.. dah dua gerak bawah harga ni
candle - 3 merah berturut turrut.... base candle aku hari isnin.. lowest dia 2451..

 aku terlupa semalam.. patut bila market open pagi smlm kat area 2440.. dah boleh terus sell..
semua penanda aku kat atas tu tunjuk turun..
ayaaa.. manusia ni sentiasa alpa...ya ALLAH . ampunkan aku atas kealpaan ini...

support skang 2400.. kalau boleh lepas..  boleh menjunam lagi. seterrusnya 2300..

longtrem trend.. masih bearish
shortterm.. dah tukar gi bearish jugak la.. yg bullish ari tu sudah mati..highest dia naik sampai 2485 je...

eksport data .. isnin baru keluar..
jadi minggu depan aku rasa akan aktif sikit la...

utk intraday,,,
selagi bwh 2430 boleh sell....
target 2400..
klu lepas 2400..
sell lagi...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan