Khamis, 8 November 2012

8 Nov 2012.. Zon kabur

Salam .

ape aku nak cite ari ni ekk,.
pertama,. aku dah tutup posisi short aku semalam,, terkena aku punye trailing stop..kat 2405.
apa apa pon syukur., masih ada rezeki dr ALLAH..

ni penyata utk rekod


pergerakan harga semalam membuatka aku sakit ati jugak... ye lah,, dah la bukak bawah,, 2370.. pastu senang je dia naik balik .. kat harga tertinggi hari selasa 2421.. tak betol sungguh fcpo ni,.
ini sebab mcm2 news keluar..



kalu cite kat US.. org tgh sibuk mengundi.. jadi tak tgk sgt la komoditi ni.. tu yg tak tentu hala.. tak gerak2 soya oil...  fcpo pon apa lagi.. terikut ikut la rentak tu.. turun sikit.. pastu naik balik...

ni yg pasal invetori stok. tak settle lagi.. bile la ni... selagi benda2 ni tak pasti.. tak gerak la fcpo ni..


soyoil kul 6 ptg semalam.. +20,  pukl 6 pg td. tutup -10.. skang ni kul 7.30pg -7,,
kalau tgk ke ni.. harga fcpo boleh turun balik ke 2370...

kalu pecah ke bawah kan best...hihihi..


utk ari ni,, mataku nampak,,,
fcpo masih takde arah..
itu aku kena tunggu ngn sabar,,,  sabar kan sebahagian dr iman,,
allah kan suka sgt kepada hambanya yg bersabar,,

kalu tgk carta harian ni.. apa yg aku nampak..
kalau harga boleh pecah sekali lagi 2370.. dan boleh gi 2355.. aku nak sell balik,,
kalau tak gi memana,, dok luar jah la,, itu yg terbaek,,  lepak2 sambil ngetea kat kedai mamak,,


fibo pon 61% kat 2381.. ,, harap harap boleh menuju kebawah

untuk buy.. aku blomn ada firasat lg. tp tak tau la,, tgh market open .. boleh berubah firasat,,
biasa la.. deria keenam aku tiba2 berfungsi, hehehee..
ok  layan ccarta ni



semalam candle hijau.. tak takde pattern utk reversal.. kena tgk ari ni,, kalu hari ni hijau sekali lagi,. dan tutup atas harga tertinggi semalam.. ada pekuang utk masuk esok la,, tp esok dah jumaat,, lusa sabtu,, ,cuti,,
byk risiko kalau nak overnihght..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan