Khamis, 3 Oktober 2013

3 OKT 2013 : CYCLE 5. jom sell

salam akhi,

melihat kepada turun naik harga fcpo semalam.. kelihatan harga tiada arah...
memadangkan dia berlawanan dgn misnyak soya..
satu turun parok,., satu lagi.. biol...
apa apa pon.. itu satu peluang utk kita sebagai trader...




tf30



malihat kepada carta... aku rasa hari ni cycle 5 dlm tren menurun akan bermula..
firasat aku la...yang penting fcpo mesti buka di bawah 2300.. maka cycle 5 akan bermula,,

harga tertingi 2334 semalam.. mcm menghampiri  fibo 38%.. jadi pendapat aku.,, cukup cukupla.. dah tak larat tu...


tf daily
candle.. semalam merah..., low 2303...kalau bawah harga ini.. sell akan lebih kuat.. apa pon kena konpem ngn teknik candle 123 safetrader.. sebelum memulakan perjalanan..

aku tandakan A & B.. adalah dua step dia akan turun,. yg mesti dlm pemerhatian kita la,,

ema20.. rege masih dibwh,, sell mode masih ada,,,


utk trade ov,,,

break 2300.. aku lebih suka sell,, cut loas 2330...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan