Khamis, 17 Oktober 2013

17 OKT 2013 : KERBAU NAIK MINYAK...

salam anta semua...
aku rasa belum terlambat nak ucaapkan selamat menyambut hari raya aji.. atau raya korban...
semoga sesape yg berkorban lembu tu... allah terima dgn sebaik baiknya.. insyaallah .. janji ikhlas jeanta.

fcpo semalam...

semalam adalah pertukaran bulan baru... utk bulan ketiga.. ya kite tgk bulan jan 14 pulak..
dah dekat nak raya cina ni... biasanya.. pasaran akan bertambah aktif.. ye la,, china nak raya..
nak buat kek sawit ..

semalam adalah petanda jelas.. penyambungan bull seterusnya..



sesapa yg hati kering semalam sudah boleh masuk ... kerana EW di cycle 3.. permualaan cycle 3

tf 30
ni dlm carta  aku tandakan wave dia...
utk ov geng.. mari kita makan lembu ni.. byk nak kena korban ni


tfd
 candle : tiada bentuk... tp kalau ikut pengalaman aku.. satu candel hijau panjang dan break candle merah sebelumnya.. adalah petanda... mau naik minyak..
kalau ikut candle 123 safetrader... hboleh buy atas 2387.. iaitu high candle merah hari isnin,..hari ni adalah hari nya...

ema20.. rege masih atas lain.. makin jauh......

firasat aku nak trade...OV shj ok..

atas 2400 boleh buy.. popit mcm sblm ni.. 2450 dan 2480...

semalam aku dah buy di 2405.. mudah mudahan selamat... nak belayar ni,..

utk sell.. aku belum nampak

1 ulasan:

  1. mungkinkah wave 1 complete at Oct2, wave 3 at 2398, dan sekarang masuk complex wave 4... ataupun wave 5 pun dah habis kat 2432.... bullish sentiment dah lesap semalam...kena tunggu whether can reclaim 2400

    BalasPadam