Isnin, 22 Oktober 2012

yahoo.. dah boleh mula trade fcpo

salam.. seperti yang pernah aku bagi tau sebelum ni.. pasal akaun trading tugas khas.. utk projek sejuta dah di buka.. dan deposit sudah di buat.. aku dah masukkan rm4 ribu.. terma yang aku dpt.. ada kemudahan T+3.. maknanya.. klu terpaksa nak overnight .. aku boleh buat dan tahan dlm masa 4 hari je.. klu tak.. nak kena top up... fee.. alhamdulillah. fee pulak. cantekk.. intraday rm18, overnight rm36.. lowest in town..hehehe..

lepas ni nak kena masuk ngn berhati hati,, aku ada had rugi rm500 bersamaan 20pts.. ngn satu lot... skang margin penuh ditetapkan oleh bursa rm7000 selot.. kalau nak masuk intraday.. separuh harga .. mr3500.. kalau aku ada rm4000... ada lebihan rm500 sebagai penahan... oklah.. jom trade sama sama geng...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan