Isnin, 22 Oktober 2012

22 okt 2012 Pahlawan Merah.. GOMO KELATE GOMO.

salam
 pertama2 aku nak ucapkan tahniah buat negeri ku .. kelantan darul naim.. umumnya.. khasnya pasukan bola sepak pahlawan merah... yang berjaya beraksi pada perlawan akhir bole sepak piala malaysia.. dgn semngata kelate.. dan bawak pulang piala malaysia ke kelantan.. dan tahniah kepada penonton yang mendengar nasihat TGNA yg mintak jangan lupa solat sebelum menonton.. . alhamdulillah.. sekali lagi sebab tiada musibah yang melanda semasa perlawanan.. itu.. GOMO kelate gomo.

berbalik kepada fcpo plak ye.. hari jumaat.. soya tutup -77 ..
pada ptg kul 6 juamaat.. tutup -10.. pagi ni plak soya naik + 23... kalu tgk carta soya.. dia dok berada kat resistan.. maknanya tak boleh lps pon.. fcpo pon sama dok berlegar kat resistan 2530..

jadi sekarang.. aku rasa.. carta soya ngn fcpo selari... masing2 menunggu nak tembus garis rintangan atau tak.. pendapat aku.. utk ari ni.. sempena semangat pahlawan merah aku masih dlm bearish lagi.. macam minggu lepas.. kalau dpt masuk dlm harga sekitar 2500-2530.. cantek sgt.. aku nak tgk hari ni sama ada aku ada peluang ke tidak ... kalu nak buy.. rasa nye blom leh lagi.. risiko had rugi besar sgt ok la. selamat ber urusniaga.. baca alfatihah dan selawat keatas nabi muhammad SAW.. mintak murah rezeki semua geng...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan