Isnin, 15 Oktober 2012

MITOS : modal kecik.. tak boleh trade

ngano gamok... pelik nah bunyi nye.. alasan takde modal.. modal kecik.. tak boleh nak trade... hehehehe... tu newbie slalu kasi alasan.. sebenarnya.. bukan masalah modal... utk trade yg berjaya... kite kena ada skill aka jurus sendiri dlm menaksir carta.. serta sedikit ilmu kawalan minda.. kalau org nak kawen kite selalu suh baca buku Permata yg hilang.. kalau ada sesape yg ingat buku ni ngetop suatu masa dulu.. utk ape ye buku tu.. itu semua utk tunjuk skill dan cara nak kawal minda .. supaya jgn tewas awal... hihihii.. lucah ke ? rasa nye tak.. sebab newbie ni sikap dia macam ni la.. gabra mcm mlm pertama.. sebagai semangat utk trade kecil kecilan.. aka peniaga pasar basah.. modal bukan jadi masalah.. kat bwh ni aku bg contoh.. ni aku trade ngn satu broker.. dia kasi aku trade stat ngn rm2k.. gile babas aku.. tp alhamdulillah.. aku berjaya lepas tahap kritikal .. utk naikkan modal jadi rm10k.. ni bukti nye.. layan je la ye.. aku nak komen lebih .. nanti org ckp nak menunjuk plak.. ni utk membakar semangata para newbie.. ok.. jom trade...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan