Khamis, 19 Disember 2013

2014.. Jangkaan dan HARAPAN 2014

salam, semua

kebiasaan aku di penghujung tahun akan membuat kajian sepintas lalu dan apa yg perlu dibuat utk tahun seterusnya...bulan disember 2013 adalah bulan utk membuat pengiraan kadar peratusan kejayaan didalam trade..sepanjang tahun..dan juga utk menilai berapa dan apakah dana yg dilaburkan memberi pulangan,,,,

utk aku,.,alhamdulillah tahun 2013 byk memberi senyuman ...hahahhah...nak tahu berapa peratus keuntungang aku...hahahha,..itu adalah rahsia...walaupun tak rahsia manapon..kalau mereka yg setia mengikuti blog aku..akan dpt mengagak berapa peratus keuntungan aku,,,apa apa pon terima kasih ALLAH.
rezeki jangan ditolak,,, musuh jgn dicari. 




JANGKAAN PERGERAKAN 2014..

tf minggu

bagi tahun 2014...aku jangkakan fcpo akan berada dalam mood bulllih   ...longterm...
sekarang  ..adalah masa  seladang  naik minyak...

tp anda jgn terus buy pulak..yg atas carta mingguan...

EW...cycle 3...menaik
resistant pulak   ...area 3000...byk boleh naik ni..kurang2  ada..400 pts..perlu dikejar. dlm tahun depan


tfd

utk carta daily... sekarang fcpo telah membuat cycle ke empat,,, kalau ikut EW teorem.. penurunan harga dlm cycle ini hanya max di 2500.. atau tidak lebihdari puncak cycle no 1....jika ada komplek cycle berlaku..kebarangkalian harga akan menjunam sehingga 2450 ...

pada permulaan cycle 5.. masa utk entry buy,, ini yg aku jangkakan akan jauh naiknya..insyaallah,,


UCAPAN SELAMAT.

selamat berjuang utk tahun 2014.... sila lengkapkan buku trading anda,, ulangkajibalik semua trading yg dibuat di 2013,.kaji segala kesilapan... moga moga kita diberi peluang untuk membetulkan di tahun 2014 nanti.... 

insya allah,,,

safetrader..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan