Selasa, 10 Disember 2013

10 Disember 2013 .. mencari duit BonUS 2013

assalamualaikum semua..

pertama .. aku ucapkan tahziah untuk semua mangsa banjir... semoga kejadian ini akan meningkatkan taqwa kita kepada ALLAH yg Esa.

kedua...ucapan terima kasih kepada mereka yg sudi menbantu mangsa banjir.. tak kira bantuan dlm bentuk wang atau keringat,,,semoga ALLAH membalasnya dgn balasan yg setimpal..amin

ketiga.. tahniah kepada mereka yg telah ambil keuntung dr trade long .. jika anda mengikuti panduan yg diberikan dalam blog ini.. atau kepada mereka yg masih dlm mode paper trade...anda pon boleh senyum...
insya allah masa anda akan sampai... rezeki perlu diusahakan..


balik kepada fcpo..semalam harga mengujisemula 2690 sepertiyg aku bincangkan dalam analisis yg lepas..
alhamdulillah aku pon tutup posisi long di 2685...syukran



analisis seterusnya dalam memburu bonus hujung 2013..

tf daily

ema20.. masih dlm mood buy..harga atas garisan... dinamik suport di 2616..
candle.. tcpro ckp.. dah trigger utk sell pos
aku cakap .. syarat teknik candle 123 saferader blom dipenuhi..bersabar shj ya tuantuan

EW teorem....aku masih menunggu pengakhiran cycle no 3 tren menaik daily.


tf 30m

harga bergerak dlm side way... range 2600-2690...
ew..sudah masih cycle ke 5 sideway mood... kemungkinann utk turun


firasat trade

sell mode diaktifkan

sell 2690-2660
stoploss 2700
profit 2500.

atau tunggu di permualaan cycle ke 3,.. garis hijau yg dilukis..
sell bwh 2600
cut 2630
popit 2500.


utk buy,,, aku lebih suka tunggu harga lepas 2700.. baru diaktifkan semula///


selamat semua,,,

ni analisis yg terkahir utk tahun 2013...
aku ucapkan ,,selamat menyambut tahun baru masihi 2014...

kalau ada masa.. sila buat revision analisis sepanjang 2013..utk pengukuhan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan