Jumaat, 14 Mac 2014

14 MAR 2014 Subwave IV dari superbull wave 3 extension

assalamualaikum.. ya akhi..

bertemu lagi kita...utk phasa seterusnya.. liku liku turun naik fcpo.

imbas balik analisa sebelumya,.. terdapat huru hara dlm analisa bila harga cpo melonjak melepasi level
yg aku jangka 2850... hingga membuat harga tertinggi 2916..
 dlm grop 123 masyuk safetrader di fb.. aku ada ulaskan.. jika anda execute trade entry sell di  2850-2870..kemungkinan anda akan membuat stoploss apabila hargha melepasi 2900.

apapon.. ini semua permainan fcpo.. jika mahu turun.. macam  macam  perkara gila yg dia buat.. kepada mereka yg lemah capital..aka modal cukup makan pasti merana,,,

aku utk pengetahuan dan panduan.. suka letakkam utk satu lot rm10k margin..tak kesahla berapa margin yg bursa umumkan,.utk apa? ini utk elakkan emosi menjadi tak keruan apabila harga ,melawan analisa hingga melebihi tahap mampu tahan,


ok..tingalkan yang itu
kita tgh analisa utk seterusnya

tfd
merujuk analisa wave3 extension.. skang EW buat subwave iv yg aku jangkakan hari tu.
fibo. kemungkinan akan retrace hingga 38% atau 50% sahaja..
candle 123 masyukk..semalam adalah entry sell dia jika ikut hukum aku...bwh low candle selasa 2861

tfm

tendline...harga dah kat bawah
fibo..sama cam kat daily.. retrace jangka hinga 38% & 50 %


minda trade

iintraday trade..
sell mood ada lagi..cuma berhati2..takut silap timing,.terkena pulak

ov trade
kekalkan posisi short anda..tunggu hingga cecah target popit..


selamat semua..
ingat rezeki hak ALLAH..
hanya dia yang berhak memilih mereka yang layak menerima nya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan