Khamis, 20 Februari 2014

19 FEB 2014. SuperBULL ...sesi panaskan badan

salam sahabat ..pembaca semua..

dekat sebulan aku tak menulis sebarang pencaturan..kerana bagi aku .. analisis 16jan yg lepas masih sah hingga kini.

jika kita balik semula ke analisis tersebut.. aku ucapkan tahniah kepada mereka yang betol2 berdagang seperti aku sarankan kan.. tahniah harga dari 2500..mendaki hingga 2690.  tahniah hampir 200 mata milik anda. walau tak dapat sepenuh..dpt sebahagian pun  ,.alhamdulillah.. rezeki milik allah.

okey.. mari kita beranalisis utk putaran seterusnya..setakat mana kekuatAN si kerbau balau ni.


tfw
 eliot wave teorem.. skang berada dlm wave 5..
jangkaan pergerakan hingga 2850....3170...wow..menarik



tf daily

 teorem EW...ikut kiraan sekarang masih wave 5 menaik.. tapi aku rasa.. akan kena kira semua utk wave 3 extension seperti yg aku cakapkan pada pos yg lepas.. kemungkinan..
ema20.. harga diatas garisan.. kalau nak turunpon tak kan lepas support dinamiknya..

candle 123..takde patter.. sambung ada la..


tf 3ominit


teorem EW. wave 3 .. dlm kenaikan wave 5 tfdaily..
fibo fr.. takde ..
utk next resistan. kena rujuk sejarah carta dulu dulu..
next pitsotp 2800.. 2850..
sebelum retrace... utk wave 4.


minda trade..

kekal kan long pos..
ulangan option b dlm analisis 16 jan.

buy 2700-2710..
cut 2680
popit 2800, 2850...

jom execute dan tawakkal..
allah semua..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan