Khamis, 10 Januari 2013

10 Jan 2013... EW cycle B

salam,

moga allah mempermudahkan pekerjaan kita hari ini,,,

semalam cpo cuba pecahkan level 2380.. tetapi tidak berjaya,, kalau ikut pengamatan aku,, dia dah cuba pecahkan sebanyak tiga kali,, pada kebiasaan pergerakan cpo ni, kalu kali ketiga tidak dapat pecah kan level tertentu,,. maknanya tak dapat nak pergi dah tu.. reverse la...


aku ni dalam 3 hari ni.. semua buat intraday,, alhamdulillah,, positif,,,
bile tgk balik pergerakan dia.. kalu 10pts sehari tu.. inysa allah byk peluang boleh amik.,
kalu nak lebih pada tu,.,. kena rajin rajin la tgk chart selalu


sentimen.
soya masa BMD tutup.. aku lupa nak tgk.. mlm tadi tutup up13.. macam tak kuat aje nak naik ni.. boleh kira mandom lagi la sekitar sini..

MPOB data.. hari ni keluar... tungguuu ye,. keluar data baru beraksi...
ekpot data 1-10hb juga keluar ari ni.. gosip kata.. ekpot down 20%.. mak oiii.. byk gile.. ape ke jadah ni...
ini mcm nak buang stok kelapa sawit  ke dalam laut je...

musim hujan.. blom menampak kesan kepada pengeluaran fcpo.. byk tempat strategik mcm selamat sahaja.. makna nya stok bertambah lah


teknikal
TF 30,
EW.. kalu boleh bukak atas 2400.. dan naik... pusingan B akan terbentuk... jika terbentuk .. makna nak naik
kemungkinan utk ke harga .. FR38 (2430), FR50(2450).. FR61 (2463).. aku rasa paling tinggi boleh naik.. sebelum buat wave C.

candle..kalau lepas 2420.. boleh buy..  sapa  yang hold buy dari 2380an.. adalah terbaek,. itu sapa yg ikut analisis aku dari dua hari lepas..

EMA20.. harga cpo dah lepas dinamik resistan 2403..

;pendapat aku utk entry..

aku masih positif utk buy... selagi 2380 tak pecah...

okla selamat belayar..

,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan